tisdag 5 augusti 2014

Duvattacken!

Igår satt jag på vår balkong och drack lite kaffe, plötsligt flyger en duva rakt på min axel. Jag skrek rakt ut och duvan fick panik och flög in i balkongglaset innan den kunde flyga vidare. Jag var helt chockad och sprang in och tvättade min hand som fått ett skrapsår, usch vad läskigt det var. Annars har det inte hänt så mycket Werner har varit med Bob i studion hela dan och Elias var med på ett gympass sen badade vi bastu, nice. Hoppas på en flytt snart...

Nu blir det lite Poker, vin alltså. hahaha

Sneakpeak från vår blivande balkong....hoppas!

Nuvarande utsikt, inte så dumt heller!

Lilla Blå, vår nya tvättmaskin. Tydligen väldigt vanlig i Japan och Syd Korea.

En utlänning som jobbar som polis i vår stad, har jag aldrig sett förut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar