lördag 2 augusti 2014

Skönt att vara hemma igen!

Allt gick bra i Malaysia, jag har fått mitt non-immigrant visum. Det gäller i tre månader sen måste jag fixa ett 1-års visum och jag behöver inte åka ut för att göra detta, bra! Om dom inte ändrar på reglerna igen, det vet man aldrig i detta paradis! Nu fokuserar vi på jobb och att få flytta så småningom....

Kaoset utanför ambassaden!

Lunch på Time square shopping center.

Mina fina balkongmöbler på hotellet.

Utsikt rakt ned.

Utsikt till vänster.

Utsikt till höger, där ser man det Indiska templet där jag var.

Höst känslor....

Min packning och min nya sköna nackkudde.

Lego Yoda på KLIA2 flygplatsen.

Trevlig bar på flygplatsen.

Min reskompis på planet, han jobbar på TOA som är ett stort färgföretag i Thailand. hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar